Hazal Kaya Kimdir?

HAZAL KAYA KİMDİR

DOĞUM TARİHİ: 1 Ekim 1990
DOĞUM YERİ: Gaziantep, Türkiye
YAŞI: 27
BURCU: Terazi
BOYU ve KİLOSU: 158 cm, 48 kg.

Hakkında
2008 – 2010 yılları arasında gösterilen Aşk-ı Memnu dizisinde Nihal rolüyle geniş kitlelerce tanınmıştır. 2 sezon devam eden Adını Feriha Koydum dizisinde başrol oynayarak izleyiciye kendini daha da sevdirmiştir. 2017 – 2018 sezonunda Shameless dizisinden uyarlama Bizim Hikaye dizisinde Filiz olarak ekranlarda olmaya devam etmektedir. Çalgı Çengi (2011), Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm (2011) ve İtirazım Var (2014) oynadığı filmler arasındadır.

Ünü Olmadan Önce
Tam adı Leyla Hazal Kaya’dır. Gaziosmanpaşa İlköğretim Okulu, İstanbul İtalyan Lisesi ve Bilgi Üniversitesi Sahne ve Gösteri Sanatları Bölümünde okumuştur. Çocukluğunda keman çalmış ve bale yapmıştır. Lise yıllarında oyunculuğa adım atmıştır. İlk işi Cola Turka reklamı olmştur.

Diğer Ayrıntılar
2007’de henüz lise 2. sınıf öğrencisiyken Genco adlı dizide başrol oynamıştır. Oynadığı reklamlar arasında Nescafe, Molped, Turkcell, Eti Burçak, Penti, Bingo ve Lux Arabia bulunmaktadır. Bu Son Olsun ve Ay Büyürken Uyuyamam rol aldığı diğer filmleridir. Aşçılık üzerine eğitim almıştır ve yemek yapmayı çok sever. İyi düzeyde İngilizce ve İtalyanca bilmektedir.

Aile Hayatı, Sevgilisi
Avukat olan anne ve babası, o 7 yaşındayken ayrılmıştır. Hazal Kaya, annesi ile birlikte Balat’ta büyümüştür. 2013 yılından bu yana oyuncu sevgilisi Ali Atay ile çıkmaktadır. Hazal Kaya’nın adı daha önce Can Bonomo, Cahit Baha Pars ve Sarp Bozkurt ile anılmıştır.

Onunla İlişkili
Adını Feriha Koydum’da Çağatay Ulusoy, Çalgı Çengi’de Murat Cemcir ve Ahmet Kural ile birlikte rol almıştır.

Hazal Kaya yerli kadın oyuncular, Gaziantep doğumlu ünlüler, 1 ekim doğumlu ünlüler ve terazi burcu ünlüler listesinde yer almaktadır. Hazal Kaya hakkında başka bilgilere sahipseniz yorum yazarak içeriği geliştirmemize katkıda bulunabilirsiniz.

Yorumlar

YENİ BİYOGRAFİLER